قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: برنامه ریزی‌ها باید به نحوی باشد که مناسب ترین خدمات با کمترین پرداختی از جیب مردم به بیمه شدگان ارائه شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 20 January 2022

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ،حبیب الله حسن خانلو قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم معارفه مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به این که اصلی ترین وظیفه مسئولان در سازمان تامین اجتماعی خدمت به اقشار ضعیف جامعه است گفت:بیمه شدگان همواره شاهد فعالیت‌های مسئولان هستند و تلاش های آنها را برای رفع مشکلات را مشاهده می کنند.وی افزود: وظیفه ما این است که برای رفع مشکلات و موانع تمام تلاش خود را به کار ببندیم و در صورت کاستی ها با حفظ کرامت و ملایمت و با شفافیت کامل با مردم سخن بگوییم و با آنها تعامل داشته باشیم.

 


حسن خانلو گفت: استان یزد بر اساس آمارها یک استان برخوردار از جهت درمان است و ارتقاء آن از سطح فعلی به کار آسانی نیست . وی تاکید کرد برنامه ریزی‌ها باید به نحوی باشد که مناسب ترین خدمات با کمترین پرداختی از جیب مردم به بیمه شدگان ارائه شود.


قائم مقام تامین اجتماعی کشور، بر استفاده بهینه از نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان تاکید کرد و گفت: استفاده از نیروهای کارآمد باید در اولویت قرار گیرد.
محمد حسین توحیدی فر مدیر درمان سابق سازمان تامین اجتماعی استان گفت: افزایش ۴۸ تخت به تخت های بیمارستان شهدای کارگر یکی از فعالیت های ویژه بود. وی تاکید کرد: افزایش تختهای بیمارستان شهدای کارگر به مثابه احداث یک بیمارستان ۵۰تختخوابی جدید بود که البته هزینه های پشتیبانی از آن حذف شده است.
وی ادامه داد: در دوران کرونا با تبدیل تهدید به فرصت و تکیه بر نیروهای توانمند مجموعه و توفیق الهی توانستیم بخش های جراحی ۳، داخلی و بخش فوق تخصصی را به طور کامل بازسازی کنیم.


دکتر توحیدی فر با اشاره جذب کمک های خیریه به احداث مخزن اکسیژن ذخیره بیمارستان شهدای کارگر با مبلغ یک میلیارد و یکصد میلیون تومان و احداث کلینیک دندانپزشکی با هزینه خیری اشاره کرد و افزود: کلینیک دندانپزشکی با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان اردیبهشت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.


مدیر سابق درمان تامین اجتماعی یزد، همچنین به پروژه در حال احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی سرطان، و پروژه های آماده آغاز عملیت اجرایی درمانگاه مهریز، درمانگاه بیمارستان شهدای کارگر و بازسازی اورژانس شهدای کارگر اشاره کرد و گفت:اعتبار آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها تصویب شده و مراحل آغاز آن در حال انجام است.
در این مراسم از خدمات دکتر محمد حسین توحیدی فرمدیر درمان سابق تامین اجتماعی قدردانی و دکتر هاتفی به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان یزد منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار