مدیر درمان سابق تامین اجتماعی یزد با اشاره به احداث کلینیک دندانپزشکی با هزینه خیری در این استان گفت: این کلینیک با هزینه‌ بیش از ۶ میلیارد تومان اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱ 20 January 2022

به گزارش چهارشنبه شب روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی یزد دکتر محمد حسین توحیدی فر در مراسم تودیع خود و معارفه رییس جدید این مدیریت در استان گفت: افزایش ۴۸ تخت به تخت‌های بیمارستان شهدای کارگر یکی از فعالیت‌های ویژه بود و این عمل به مثابه احداث یک بیمارستان ۵۰ تختخوابی جدید بود که البته هزینه‌های پشتیبانی از آن حذف شده است.

وی افزود: در دوران کرونا با تبدیل تهدید به فرصت و تکیه بر نیروهای توانمند مجموعه و توفیق الهی توانستیم بخش‌های جراحی سه، داخلی و بخش فوق تخصصی را به طور کامل بازسازی کنیم.

وی همچنین از جذب کمک‌های خیریه برای احداث مخزن اکسیژن ذخیره بیمارستان شهدای کارگر به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی هم گفت: اصلی‌ترین وظیفه مدیران خدمت به اقشار ضعیف جامعه و برنامه‌ریزی‌ برای ارائه مناسب‌ترین خدمات است.

حسن خانلو با اشاره به اینکه اصلی‌ترین وظیفه مسئولان در سازمان تامین اجتماعی خدمت به اقشار ضعیف جامعه است گفت: بیمه‌شدگان همواره شاهد فعالیت‌های مسئولان هستند و تلاش‌های آنها برای رفع مشکلات را مشاهده می‌کنند.

وی با قدردانی از تمامی کسانی که در این مجموعه به مردم و بیمه‌شدگان خدمت می‌کنند ادامه داد: وظیفه ما این است که برای رفع مشکلات و موانع تمام تلاش خود را به کار ببندیم و در صورت کاستی‌ها با حفظ کرامت و ملایمت و با شفافیت کامل با مردم سخن بگوییم و با آنها تعامل داشته باشیم.

حسن‌خانلو بر استفاده بهینه از نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین سرمایه سازمان تاکید کرد و گفت: استفاده از نیروهای کارآمد باید در اولویت قرار گیرد و باید با برنامه‌ریزی مدون و جلب همکاری بخش‌های مختلف برای ارایه خدمات بهتر بیش از قبل اقدام کرد.

در این مراسم از خدمات دکتر محمد حسین توحیدی فر مدیر درمان سابق تامین اجتماعی یزد قدردانی و دکتر حامد هاتفی به عنوان مدیر جدید این مجموعه معرفی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار