مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد از ارسال چهارمین محموله هلال احمر استان شامل یک هزار بسته غذایی به مناطق سیل زده استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 19 January 2022

دکتر «محسن حرازی‌زاده یزدی» در این مورد گفت: بر اساس درخواست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ، چهارمین محموله هلال احمر استان یزد که شامل یک هزار بسته غذایی شامل روغن، کنسروجات، برنج، شکر و چای و سایر اقلام غذایی با دو دستگاه کامیون از انبار امدادی هلال احمر استان به شهرستان کهنوج استان کرمان ارسال شد.

وی تاکید کرد: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان یزد به هموطنان در مناطق سیل زده با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

مدیر عامل هلال احمر استان اضافه کرد: پس از بروز سیل در برخی مناطق کشور پیش از این سه محموله کمک های هلال احمر یزد از این استان به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به مناطق مختلف سیل زده ارسال شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حرازی زاده یزدی در پایان یادآوری کرد: هلال احمر استان همراه با تیم های عملیاتی و امدادی برای ارائه خدمات امدادی برای هموطنان مناطق سیل زده در آماده باش سراسری هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هلال احمر ، سیل زده ، کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار