مراسم اختتامیه دومین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ 18 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این جشنواره در بهار سال ۱۳۹۹ برگزار شد که مراسم اختتامیه آن به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و سرانجام روز گذشته با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد.


این جشنواره در سه بخش اصلی شامل سرمقاله و یادداشت، عکس، گزارش، مصاحبه و اینفوگرافی، بخش ویژه شامل جهش تولید و رسانه، سرمایه گذاری در شهر میراث جهانی و توسعه فناوری‌های نوین در ساخت و ساز و همچنین بخش آگاهی بخشی در موضوع ویروس کرونا برگزار شد.


در بخش گزارش، مهدی جلیلیان از خبرگزاری مهر، عاطفه ابراهیمی از ماهنامه آوای رسا و فاطمه عباسی از روزنامه همشهری به رتبه‌های برتر دست یافتند.


فاطمه شریفی از روزنامه آفتاب یزد، سعید السادات درخش از بشارت یزد و بهناز شریفی هم در بخش یادداشت و سرمقاله به عنوان نفرات برتر معرفی شده و بهارک روشنبخش از خبرگزاری ایسنا و مجید دهقانی زاده از خبرگزاری مهر نیز رتبه‌های اول و دوم بخش عکس را بدست آوردند.


در بخش مصاحبه هم سمانه ملازینلی از ماهنامه آوای رسا، عاطفه ابراهیمی از ماهنامه آوای رسا ومریم بهرامی از روزنامه بشارت یزد موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.


اما در بخش جهش تولید، فاطمه رهبر یزدی از خبرگزاری ایسنا، زهرا گنجعلی از خبرگزاری صدا و سیما و مریم بهرامی از سایت خبری بازار به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.


فاطمه رهبر یزدی از ماهنامه آوای رسا، نسرین رضایی و عالیه سلطانی از صمت و ماهنامه آوای رسا و سیده سکینه میرطاهری از خبرگزاری صدا و سیما هم موفق به کسب رتبه‌های برتر در زمینه آگاهی بخشی در موضوع کرونا شدند.


در بخش سرمایه گذاری در شهر، رتبه‌های اول تا سوم به فاطمه عباسی از روزنامه همشهری، نیره شفیعی پور از خبرگزاری مهر و محمدعلی صادقیان از خبرگزاری ایسنا رسید. جایزه‌های برتر بخش توسعه فناوری ساخت و ساز‌های نوین هم از آن افسانه طاهرنژاد از بشارت یزد، عاطفه ابراهیمی از ماهنامه آوای رسا و محمدعلی رضایی از بشارت یزد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار