نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی جزو مطالبات دیرینه مردم و مسئولان این شهرستان است که باید توسط مسئولان کشوری پیگیری شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 17 January 2022

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی روز دوشنبه در کارگروه توسعه مهریز با بیان اینکه در خصوص ساخت درمانگاه بارها توسط مسئولان قول داده شده افزود: انتظار مردم است که این کار مهم در منطقه عملی شود.

وی به تعداد بالای بیمه‌شدگان و مسافرپذیر بودن شهرستان به دلیل قرارگرفتن کنار جاده اصلی کشور اشاره کرد و ادامه داد: ساخت درمانگاه علاوه بر ارائه خدمات به مردم منطقه نقش مهمی در ارائه خدمات به مسافران دارد.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، مروست، هرات و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی به اهمیت بهداشت و درمان و تامین زیرساخت‌های لازم در سطح حوزه انتخابیه اشاره کرد و پیگیری آن را خواستار شد.

صباغیان به اهمیت ساماندهی جاده یزد به مهریز و بالعکس که جزو مطالبه مهم مردم است اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری با همکاری سایر دستگاه‌ها برای انجام آن اقدام کند.

وی اظهار کرد: بخش شدن دهستان بهادران جزو مطالبه مهمی است که بارها توسط مردم و مسئولان اعلام و پیگیری شده و موضوع مهمی است و امیدواریم محقق شود.

همچنین حجت‌الاسلام عبالرضا محی‌الدینی امام‌جمعه و محمد دهقان سرپرست فرمانداری مهریز به اهمیت اجرای طرح‌های فرهنگی در کنار امور عمرانی اشاره و پیگیری نماینده مجلس را خواستار شدند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار