راهبرد‌های رسانه و جهت گیری‌های اطلاع رسانی و مطبوعاتی در خصوص بحران آب در استان یزد تبیین شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 17 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد راهبرد‌های رسانه و جهت گیری‌های اطلاع رسانی و مطبوعاتی در خصوص بحران آب تبیین شد.

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست سیاست‌ها و راهبرد‌های رسانه‌ای بحران آب در کشور را برای افکار عمومی تبیین کرد و نگاه واقع بینانه و هنجارسازی مناسب در خصوص مدیریت مصرف آب را خواستار شد.

شمسایی همچنین با اشاره به افزایش تعداد رسانه‌ها گفت: حل این مشکل به اصلاح قانون نیاز دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم جریان شناسی، جریان سازی و خنثی سازی را سه وظیفه مهم رسانه‌ها و شورای اطلاع رسانی دانست.

عزیزی همچنین از همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها خواست در خصوص انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد با صدا و سیما همکاری و مشارکت داشته باشند.

برچسب ها: بحران ، رسانه ، مطبوعات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار