مدیر کل اموال تملیکی استان یزد گفت : تاخیر برخی دستگاه‌ها در اعلام نتیجه استعلام باعث شده بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان کالا در انبار اموال تملیکی استان همچنان بلاتکلیف باشد.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ 17 January 2022

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر کل اموال تملیکی استان یزد در بازدید رییس هیئت عالی نظارت سازمان اموال تملیکی کشور از انبار اموال تملیکی یزد ،گفت: در حال حاضر بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان انواع کالا از چمله پوشاک، موتور سیکلت،لوازم خانگی، ماینر و خودرو در تنها انبار این سازمان انباشته شده که بیش از ۹۰۰ پرونده نیز در این زمینه تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

زمانی ، خواستار تسریع در جوابدهی به استعلام اموال تملیکی استان از سوی اداراتی مانند استاندار و بهداشت شد و افزود: تا پایان سال بیش از ۵۰ درصد این کالا‌ها از سوی تعزیرات تعیین تکلیف خواهند شد.

رئیس هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی کشور نیز از جدیت این سازمان برای تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های این سازمان‌ها خبر داد و گفت: این کار با جدیت در همه استان‌ها دنبال می شود و نتایج خوبی داشته است.


زمانی گفت: خوشبختانه استان یزد از شرایط بهتری در مقایسه با دیگر استان‌ها برخوردار است و مقدار کالای کمتری در انبار دارد و از روند رسیدگی مطلوبی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار