اولین جلسه کارگروه اجرایی طرح اشتغالزایی جوانان استان یزد با عنایت به برنامه‌های ستاد ساماندهی جوانان استان با حضور حداکثری اعضا در جهاد دانشگاهی یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 17 January 2022

«محمد زارع» دبیر این کارگروه در این خصوص گفت: با عنایت به برنامه‌های سازمان ورزش و جوانان استان و تشکیل کارگروه‌های مختلف برای ارائه برنامه‌های پیشنهادی به ستاد ساماندهی امور جوانان استان، جلسه کارگروه اجرایی طرح اشتغالزایی جوانان به دبیری جهاددانشگاهی برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه ضمن ارائه وظایف کمیته‌های طرح اشتغالزایی جوانان و برنامه‌ریزی اقدامات اجرایی در این حوزه، ظرفیت های بالقوه دستگاه‌های همکار در اجرای طرح اشتغالزایی جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زارع گفت: در این جلسه به لزوم تشکیل کمیته‌های مربوطه ذیل این کارگروه‌ و ارائه مصوبات به دبیر کارگروه اجرایی طرح اشتغالزایی تاکید شد تا مصوبات اجرایی با توجه به مصوبات کمیته‌ها تنظیم و در ستاد ساماندهی جوانان شهرستان ارائه و نهایی شود.

طی این جلسه مقرر شد دستگاه های عضو، ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه خود در حوزه اشتغالزایی جوانان در رابطه با حمایت و پشتیبانی، تولید محتوا، آموزش و اطلاع رسانی را به صورت مشخص در قالب مکاتبه به دبیر کارگروه اجرایی طرح اشتغالزایی جوانان(جهاد دانشگاهی) اعلام کنند.

کمیته‌های زیرگروه اجرایی طرح اشتغالزایی جوانان تحت عناوین کمیته برنامه‌ریزی و نظارت به دبیری امور اجتماعی فرمانداری شهرستان یزد، کمیته آموزش به دبیری سازمان فنی و حرفه‌ای، کمیته تولید محتوا به دبیری جهاد دانشگاهی، کمیته اطلاع رسانی به دبیری اداره ورزش و جوانان و کمیته حمایت و پشتیبانی به دبیری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار