مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی کمیته امداد کشور گفت: در طرح امداد هوشمند تاکنون پرونده دو میلیون و ۶۰۰ هزار خانوار تحت حمایت معادل ۶ میلیون مددجو در سطح کشور بررسی و مورد پالایش قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 15 January 2022

به گزارش روز شنبه روابط عمومی کمیته امداد یزد "مجتبی ذنوبی" در حاشیه نشست شورای اداری این نهاد در استان یزد افزود: طرح امداد هوشمند از سال ۱۳۹۹ در راستای تکریم ارباب رجوع، تدقین و تسریع در خدمت رسانی در کشور آغاز شده است.

وی با اشاره به دقت بالای استان یزد در پالایش اطلاعات اظهار داشت: این فرایند سبب تسهیل خدمت رسانی به مددجویان می شود.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی کمیته امداد ادامه داد: ۹۸ درصد از پالایش مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در طرح امداد هوشمند انجام شده است.

وی تصریح کرد: ۲۵ هزار و ۹۴۱ خانوار که ۴۸ هزار و ۷۶۵ مددجو را در استان یزد شامل می شود در ۲ ماه گذشته در این سامانه ثبت نام کرده اند.

مجتبی احمدلو، مدیرکل بهداشت، بیمه های اجتماعی و درمان کمیته امداد کشور هم گفت: در استان یزد پنج هزار مددجوی شهری دارای بیمه سلامت نظام ارجاع یک هستند ضمن آنکه موانع مددجویان کمیته امداد در این نظام ارجاع در جلسه با مدیرکل بیمه سلامت استان یزد به مراکز درمانی برطرف شد.

وی افزود: مددجویان از این پس به راحتی به پزشک خانواده در سطح یک، متخصص در سطح دو و به تمام مراکز دولتی و دانشگاهی در سطح سه دسترسی دارند و فرانشیز بیماران بستری از آبان ماه در مراکز دولتی رایگان شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار