امام‌جمعه یزد:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: مردم و مسئولان برای تقویت وحدت و تحقق تمامی اهداف نظام و انقلاب‌اسلامی تلاش کنند.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱ 14 January 2022

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد به سخنان اخیر مقام معظم رهبری به مناسبت ۱۹ دی اشاره کرد و افزود: هدف دشمنان، ایجاد تفرقه و تزلزل در جامعه اسلامی است .

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین عوامل پیروزی و حفظ آن وحدت کلمه آحاد مردم و مسئولان بوده است ادامه داد: حفظ همدلی و همکاری موجب رسیدن به اهداف عالیه نظام و شکست دشمن است.

امام‌جمعه یزد به ضرورت هوشیاری و داشتن بینش و بصیرت در قبال توطئه‌های فرهنگی به خصوص در فضای مجازی علیه اعتقادات و ارزش‌ها توسط مردم و مسئولان تاکید کرد.

ناصری اظهار کرد: دشمنان برای ضربه‌‍زدن به اصل نظام و تضعیف اعتقادات از فضای مجازی استفاده می‌کنند که باید مردم و خانواده‌ها در قبال این موضوع هوشیار باشند.

وی اظهار کرد: تضعیف غیرت دینی و انقلابی جزو توطئه مهم دشمن است و باید مردم و مسئولان برای شکست این هدف استکبار بیش از قبل بیدار باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد، تضغیف این غیرت را جزو برنامه مهم دشمنان در برهه کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: برای عبور از مشکلات باید همه مردم و مدیران مقاوم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار