تفاهم‌نامه همکاری میان ساتبا و استانداری یزد در زمینه توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر، پاک، بهینه‌سازی و ارتقای بهره‌وری برق در استانداری یزد به امضا رسید.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ 14 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، هدف از این تفاهم‌نامه که بین مهران فاطمی استاندار یزد و محمود کمانی معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق به امضا رسید، گسترش زیرساخت‌های لازم در خصوص تولید برق تجدیدپذیر، پاک، بهره‌وری و بهینه‌سازی انرژی و حمایت از مشارکت بخش خصوصی در این حوزه است.

این همکاری در توسعه انواع انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک از طریق استفاده از ظرفیت تمامی ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط و همچنین اشتراک‌گذاری اطلاعات مورد نیاز، شناسایی مکان‌های احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر و پاک در استان یزد به منظور تسهیل امور و ترغیب سرمایه‌گذاران صورت گرفته است.


تامین برق پایدار، ارتقا و افزایش ظرفیت تولید انرژی از منابع تجدیدپذیر و توسعه زنجیره تولید تجهیزات تجدیدپذیر، ترویج فرهنگ عمومی بهینه‌سازی و ارتقای بهره‌وری برق از طریق تدوین برنامه‌های راهبردی و انجام اقدامات مشترک در سطح مشترکان برق خانگی، اداری و صنعتی استان، از دیگر اهداف تبادل این تفاهم‌نامه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار