فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق: مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه زهرا (س) دهستان سبزدشت بافق، زیر نظر مجمع جهادگران بسیجی این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 13 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ نصیری در مراسم افتتاح این مرکز گفت: تعامل و همکاری با کمیته امداد امام خمینی و شورا‌های اسلامی منطقه برای خدمت رسانی به نیازمندان ضروری است.


وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ خانواده نیازمند زیر پوشش این مرکز قرار می‌گیرند، افزود: قرار است این مرکز علاوه بر کمک‌های معیشتی، در زمینه آموزش، فرهنگ، مسکن و اشتغال نیازمندان نیز فعالیت کند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق تصریح کرد: این دومین مرکزی است که در سطح شهرستان، زیر نظر مجمع جهادگران بسیجی تاسیس می‌شود و هدف از تاسیس آن نیز ارائه کمک‌های هدفمندتر و با کیفیت‌تر به نیازمندان است و هماهنگی و هم‌افزایی با کمیته امداد در این کار، سبب جلوگیری از موازی‌کاری می‌شود.


معاون کمیته امداد بافق هم گفت: این مرکز نیکوکاری با شعار «مردم برای مردم» افتتاح شده که برای نیازمندان منطقه با کمک خود مردم اقداماتی انجام شود.


حبیبیان ادامه داد: بیش از ۱۵۰ خانوار در این منطقه زیر پوشش کمیته هستند ولی خانواده‌های نیازمند دیگری نیز باید شناسایی شوند.


ابوطالبی عضو هیئت مدیره این مرکز نیز اظهار داشت: کارگروه‌هایی برای شناسایی نیازمندان با کمک شورا‌های روستا‌ها تشکیل و یک بانک اطلاعاتی ایجاد می‌شود که در اختیار هیئت مدیره قرار می‌گیرد.

برچسب ها: افتتاح ، بافق ، بسیج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار