مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد: ۱۳ کانون استان به مرحله کشوری سومین دوره طرح ملی فهما معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 13 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری با اشاره به آغاز داوری طرح ملی فهما در استان‌ها گفت: همزمان با آغاز داوری طرح ملی فهما در سطح کشور، مرحله استانی داوری کانون‌های برتر استان یزد در طرح ملی فهما برگزار شد و منتخبین هر رواق به منظور حضور در مرحله کشوری معرفی شدند.


وی افزود: در استان یزد تعداد ۸۴۴ کانون در طرح ملی فهما ثبت نام کرده که در سومین دوره طرح ملی فهما تعداد ۱۳۷ امتیاز حداقلی در رواق‌های مختلف کسب کردند. از این تعداد ۱۳ کانون فرهنگی هنری برای داوری در مرحله استانی در دو بخش اصلی و تکمیلی انتخاب شدند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد با اشاره به شرایط داوری و ارزیابی کانون‌ها تصریح کرد: کسب ۶۰ تا ۷۰ درصد امتیاز رواق مورد نظر، دریافت مجوز الکترونیکی از سامانه فهما و کسب حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد امتیاز در رواق‌های نور و یک رواق از شبستان هنر از شاخص‌های عمومی انتخاب کانون‌های برتر در هر رواق نام برد.


سالاری ادامه داد: رویداد ملی فهما در سومین دوره برگزاری خود و در قالب ثبت فعالیت‌های کانون‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد با شعار «به توان مردم» طراحی شد که شامل سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و ۱۲ رواق زیرمجموعه با عناوین ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، نمایش، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی بیش از ۴۰برنامه را در بردارد.

برچسب ها: کانون ، معرفی ، مساجد ، فرهنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار