معاون امور مالی و سرمایه انسانی شرکت چادرملو: چادرملو در تلاش برای استفاده حداکثری از ظرفیت ساخت داخل تجهیزات و قطعات یدکیِ مصرفی در مجتمع هایِ معدنی و صنعتی خود است.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ 11 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرهاد آذرین فر گفت: سال گذشته بالغ بر هزار و ۴۴۶ قلم قطعات و لوازم مصرفی جدید در بخش‌های استخراج، کارخانه فرآوری، گندله سازی، احیای مستقیم و فولادسازی، ساخت داخل شده و تا پایان سال ۱۳۹۹ در مجموع تعداد ۲۸ هزار قلم قطعات و لوازم یدکی، از منابعِ داخلی تأمین و جایگزینِ قطعاتِ مشابه ساختِ خارج گردیده است.


وی افزود: تنها در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۱۹ میلیون یورو از محل استفاده از قطعات داخلی صرفه جویی ارزی حاصل شده که در مقایسه با سال ۱۳۹۸) به مبلغ ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو حدود مبلغ ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو افزایش داشته است.


آذرین فر با اشاره به اجرای طرح‌های تحقیقاتی مختلف برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری و بهینه سازی انرژی تصریح کرد: تا پایان سال گذشته تعداد ۷۷ طرح تحقیقاتی و پژوهشی اجراشده و اثرات آن در بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی، افزایش تولید کنسانتره سنگ آهن و گندله، کمک به کنترل و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، کاهش زمان توقفات و هزینه‌های تعمیرات، بومی سازی و ساخت داخل به خوبی مشهود است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها: چادرملو ، تجهیزات ، معدنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار