دبیر پویش ملی کتابخوانی مثبت ۳ در استان یزد: این پویش با موضوع فرزندآوری در سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 11 January 2022

امیرحسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد اظهار داشت: پویش ملی کتابخوانی مثبت ۳ با موضوع فرزندآوری در سراسر کشور برگزار شده و هم استانی‌های عزیز می‌توانند با خرید این کتاب در پویش شرکت کنند.


وی افزود: این کتاب در پاتوق کتاب، بوستان فرهنگی معراج، فروشگاه عفاف و حجاب گل نرگس و کتابفروشی نیکوروش به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه کشوری باید کتاب ۳+ را از مراکز فروش تهیه کرده و به ۱۰ سوال پاسخ دهند و کد را ارسال کنند.


دبیر پویش ملی کتابخوانی مثبت ۳ ادامه داد: به همراه هر کتاب یک برگه سوال و هر برگه سوال یک کد دارد، یعنی هر کتاب یک کد اختصاصی دارد و بر اساس این کد می‌توان در مسابقه شرکت کرد.


توکلی اظهار داشت: یک واحد آپارتمان مسکونی در استان تهران و همچنین ۱۰۰ کارت هدیه یک میلیون تومانی از جوایز سراسر کشور است، اما ما در استان یزد نیز پنج کارت هدیه ۲ میلیون تومانی به هم استانی‌ها اختصاص داده ایم.


وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند پس از خرید کتاب، کد دستوری *۶۶۵۵*۳۱۱۳۱۳*۷# را شماره گیری و کد شرکت در مسابقه که در برگه سوال آمده را به این کد ارسال کنند. آخرین مهلت شرکت در مسابقه نیز تا ۲۰ اسفندماه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار