مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد: یکی از چالش‌های اساسی برای ایجاد راه اندازی کسب و کار‌های کارآفرینانه بحث تامین سرمایه است.
کد خبر: ۱۰۲۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ 10 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فریبا آیت اللهی در نشست مدیران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: بسیاری از جوانان خوش فکر و خلاق کشور دارای ایده‌های نوین و کارآفرینانه هستند؛ لیکن به دلیل عدم تامین مالی لازم، امکان تجاری کردن ایده هایشان فراهم نمی‌شود.تامین سرمایه، چالش اساسی برای کارآفرینی


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد هم گفت: آن چیزی که از خروجی این جلسات هم اندیشی، دورهمی و اتاق فکر‌ها انتظار می‌رود، رسیدن به برنامه‌های قابل اجرا و کاربردی است که تاثیرات ملموس و قابل رصدی را بر روی وضعیت اشتغال و بیکاری استان داشته باشد.


محمدرضا فلاحتی ادامه داد: نتیجه نشست قبلی، برگزاری نمایشگاه کار با همکاری مرکز مشاوره و خدمات کارافرینی و شتاب دهنده پیشگامان بود که در جلسه کارگروه اقتصادی و اشتغال و سرمایه گذاری استان به تصویب استاندار رسید.


وی خاطرنشان ساخت: ادامه این نشست‌ها باید جلسات هم اندیشی به صورت میز‌های تخصصی با نفرات ۵ الی ۶ نفره باشد تا به نتایجی با قابلیت اجرایی بیشتر منتج شود.


سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفتمان سازی و برگزاری جشنواره ها، رویداد‌ها و استارت اپ‌ها را راهکاری برای جذب سرمایه و به فعلیت رساندن ایده‌های نوآورانه و مبتکرانه جوانان خلاق استان عنوان کرد.


فلاحتی اتصال و ارتباط ایده پردازان و صاحبان سرمایه را بازی برد ـ برد دانست و افزود: این ارتباط ثمرات و برکات زیادی در بردارد و می‌تواند تمام جامعه از نتایجی که از آن حاصل می‌شود بهره‌مند شوند و از طرفی از خروج جوانان خلاق و فعال کشور نیز جلوگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار