معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد در گذشته ۱۰ درصد هزینه بستری را پرداخت می‌کردند ولی خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده تمام هزینه‌های بستری آنان رایگان شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ 05 December 2021

«علی رادمان» با بیان این که توجه به وضعیت سلامت خانوار تحت حمایت از جمله فعالیت های عملکردی این نهاد محسوب می شود، گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد در گذشته ۱۰ درصد هزینه بستری را پرداخت می کردند، خوشبختانه با پیگیری های انجام شده تمامی هزینه های بستری آنان رایگان شد.

وی افزود: با توجه به مصوبه هیات وزیران با پیگیری و هماهنگی های انجام شده با بیمارستان های دولتی در سطح استان مقرر شد ۹۵ درصد هزینه بیماران اورژانسی و بستری تحت حمایت کمیته امداد با رعایت نظام ارجاع توسط بیمه سلامت و ۵ درصد سهم بیمار از محل طرح تحول سلامت پرداخت شود.

معاون کمیته امداد استان یادآور شد: طی شش‌ماهه نخست سال جاری ۴۲ هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات این نهاد در قالب بیماران صعب العلاج و بیمه مکمل، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال مبتلابه سوءتغذیه و امنیت غذایی مادران باردار و شیرده و همچنین حق بیمه تأمین اجتماعی برخوردار شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، رادمان تصریح کرد: در این مدت دو میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان برای بیمه مکمل، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال مبتلابه سوءتغذیه، امنیت غذایی مادران باردار و شیرده و حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار