بخش فیزیولوتراپی بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد با ظرفیت ۲۰ تخت معاینه با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه میبد و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ 04 December 2021

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله اعرافی امام جمعه میبد با قدردانی از خیران سازنده این ساختمان گفت: توفیق بسیار بزرگی است که شما خیران در ساخت و راه اندازی حوزه بهداشت و سلامت هزینه کردید و بیماران از آن بهره‌مند خواهند شد.


مسئول بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام جعفرصادق (ع) با بیان اینکه این بخش به دستگاه مگنت تراپی، لیزرتراپی، استیمولاتور و الکتروتراپی وشاک پیوستژ مجهز است، افزود: برای ارتقای بخش به کمک خیرین به دنبال خرید دستگاه‌های جدید هم هستیم.


ذبیح الله برجسته اظهار داشت: کلیه بیماران بستری در بیمارستان به ویژه بخش‌های ارتوپدی و جراحی، زنان و زایمان و کرونا و بیماران سرپایی مراجعه کننده تحت درمان فیزیوتراپی‌های لازم در این بخش قرار خواهند گرفت.


وی از فعالیت دو نیروی جدید با افتتاح این بخش خبر داد و تصریح کرد: هزینه راه اندازی بخش فیزیوتراپی بیمارستان در زیربنای ۲۵۰ متر مربع، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که همه این مبلغ از سوی خیرین و خانواده‌های مرحومان حمیده دهقانی، فاطمه دهقانی و خانواده شهیدان شفاهی و ثواقبی تامین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار