امام جمعه میبد: هدف از طرح مهارت افزایی مدیریت مدارس، تربیت مدیرانی توانا، کارآمد و مسلط به گفتمان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 03 December 2021

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله علیرضا اعرافی در نشست شورای آموزش و پرورش میبد گفت: طرح توانمندسازی و مهارت افزایی مدیریت مدارس میبد، زیر نظر تیمی از متخصصان تعلیم و تربیت در قم تهیه شده و نسخه پنجم آن در حال تدوین است.


وی افزود: هدف این طرح هم تربیت مدیران آگاه، مسلط به گفتمان انقلاب اسلامی، توانا، کارآمد و مسئول بوده که در هفت عنوان درس و هر کدام به میزان دو واحد طراحی شده است.


امام جمعه میبد بر اجرای الگوی معماری ایرانی ـ اسلامی در طرح‌های آموزش و پرورش تأکید کرد و اظهار داشت: طرح نمای سنتی در مدارس، نقش مهمی در تربیت دارد و میبد در این زمینه پیشگام بوده است.


اعرافی حضوری شدن مدارس را نتیجه تلاش کادر درمان و بهداشت و همچنین آموزش و پرورش خواند و تصریح کرد: باید آمار واکسیناسیون را با ابراز‌های تشویقی و قانونی به ۱۰۰ درصد رساند.


عضو شورای خبرگان رهبری خواستار دقت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس شد و گفت: آموزش و پرورش باید آمادگی کاملی برای شیوع احتمالی سویه‌های جدید کرونا داشته باشد. معلمان نیز با تلاش مضاعف، خلأ‌ها و آسیب‌های دو سال اخیر در زمینه علمی دانش آموزان را جبران کنند.

برچسب ها: تدوین ، مهارت ، مدارس ، میبد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار