سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد همچنان حائز رتبه برتر کشوری در زمینه پاسخگویی به شکایت‌ها و رضایت مردمی (سامانه ۱۲۴) است.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴ 01 December 2021

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در آخرین ارزیابی‌های انجام شده طی سه ماهه گذشته، سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد، در زمینه رسیدگی و پاسخگویی روزانه به شکایات مردم رتبه نخست را در کشور بدست آورد.

محمدرضا علمدار یزدی افزود: این در حالی است که طی سه ماهه اول امسال و ارزیابی‌های سال گذشته نیز این استان حائز رتبه برتر در سطح کشور شده بود.


وی ادامه داد: این سازمان در نظرسنجی مردمی از نتیجه رسیدگی به شکایات نیز حائز رتبه نخست در سطح کشور شده است.


علمدار یزدی با بیان اینکه در راستای اهمیت نظارت بر بازار، ارزیابی‌ها از سوی وزارتخانه انجام و تمام استان‌ها ارزیابی می‌شوند، تصریح کرد: نظارت بر بازار با جدیت دنبال و شکایات مردم به صورت روزانه پاسخ داده می‌شود و خوشبختانه در این دوره نیز رتبه اول پاسخگویی به شکایات و رضایت مردمی را در کشور داشته ایم.


وی با تاکید براینکه سامانه ۱۲۴، پل ارتباطی بین سازمان و مردم جهت دریافت شکایات مردمی و پاسخگویی در کوتاهترین زمان ممکن بوده و این امر به عنوان یکی از اولویت‌های این سازمان است، گفت: شهروندان گرامی می‌توانند گزارشات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ دنبال کنند.

برچسب ها: رتبه ، پاسخگویی ، سامانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار