کار اصلاح مهمترین نقاط حادثه خیز استان بهمن ماه امسال پایان می‌پذیرد .
کد خبر: ۱۰۱۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ 30 November 2021

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز یزد، مدیر کل حمل و نقل و راهداری استان یزد گفت: کار اصلاح مهمترین نقطه حادثه خیز استان یزد که از سال گذشته آغاز شده از یک نقطه حادثه خیز فراتر رفته و به عنوان یک مقطع حادثه خیز قلمداد می‌شود به طوریکه در طول سال‌های گذشته در اثر تصادفات مکرر چندین نفر را به کام مرگ فرستاده است.اصلاح مهمترین نقطه حادثه خیز استان یزد؛بزودی


علیخانی با بیان اینکه این نقطه حادثه خیز ۱۱ کیلومتر طول دارد افزود: هم اکنون هفت کیلومتر این مسیر اصلاح کامل شده و ما بقی عملیات زیر سازی آن انجام شده و تا بهمن ماه جاری به طور کامل به بهره برداری می‌رسد.


وی با اشاره به اینکه مجموع اصلاح این مسیر ۳۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است گفت: با اجرای کامل این طرح معایب مسیر منتهی به تنگ چنار، سه راهی زردین، پیچ بادامک و سه راهی تنگ حوزکی به دهشیر نیز رفع می شود.


مدیر کل حمل و نقل و راهداری استان یزد با بیان اینکه هم اکنون ۱۴ نقطه از جاده‌های استان جزء نقاط حادثه خیز هستند گفت: هم اکنون کار اصلاح ۱۱ نقطه حادثه خیز آن در حال انجام است و با هزینه ۶۰ میلیارد تومان تا ‍پایان سال ۱۴۰۱ به طور کامل اصلاح می‌شوند.


علیخانی تاکید کرد: تا پایان سال جاری کار اصلاح سه نقطه حادثه خیز باقیمانده آغاز می‌شود و پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال ۱۴۰۲ این سه نقطه نیز اصلاح شوند.

برچسب ها: اصلاح ، راهداری ، حادثه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار