ائمه جمعه استان یزد در بافق گردهم آمدند و مهمترین مسائل روز استان را بررسی کردند.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ 30 November 2021

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یزد گفت: در نشست ائمه جمعه استان یزد، در خصوص مشکل کمبود آب و مسائل پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام نجم الهدی افزود:تقویت مساجد و راه اندازی دوره‌های آموزش تفسیر در شهرستان‌ها از مهمترین مباحث این نشست بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد هم در این نشست با اشاره به مسئله کمبود آب، گفت: مسئولان مکلف هستند که پای کار باشند و باید به چهار استانی که درگیر این مسائل هستند، توجه ویژه شود.


آیت الله ناصری همچنین در سفر خود به بافق با حضور در جمع مردم و مدیران در مسجد جامع این شهرستان گفت: شهرستان بافق عالم پرور است و علما و اسوه‌های اخلاقی و علمی بسیاری به جامعه تحویل داده است.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد افزود: مسئولان شهرستان‌ها با جدیت کار‌های فرهنگی را در دستور کار قرار دهند و برای آینده انقلاب کادر سازی کنند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: نخبه پروری و شناسایی آنان برای آینده انقلاب ضروری است و باید اعتبارات و بودجه‌ها صرف کار‌های زیربنایی و اعتقادی شود.
آیت الله ناصری افزود: صاحبان سرمایه، صنعت و معدن برای ساختار فرهنگی کشور سرمایه گذاری کنند.
تجلیل از برگزیدگان و حافظان قرآنی، صاحب مدال طلای المپیاد کشوری، پهلوانان خیر زورخانه رحیم هدایت بافق و غباروبی گلزار شهدای این شهرستان در میانگاه بافق از دیگر برنامه‌های سفر آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به بافق بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار