مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: دادگستری استان یزد در جشنواره فرهنگی کتاب و کتابخوانی جزء دستگاه های برتر مروج فرهنگ کتابخوانی در سطح کشور شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ 30 November 2021

«مجید جوادیان زاده» در مراسم تجلیل از کتاب خوان‌های برتر دادگستری استان یزد بیان کرد: دادگستری استان یزد جزء دستگاه های حامی کتابخوانی در راستای تحقق فرهنگ سازمانی کتاب و کتابخانه است.

این مسئول اظهار کرد: به منظور ایجاد تحول فرهنگ سازمانی در یک مجموعه داشتن کارکنان و کارشناسان کتابخوان ضروری است.

«رقیه دوست فاطمی‌ها» مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد نیز در ادامه ابراز کرد:کتابخوانی سنگ بنای آگاهی‌بخشی و فرهنگ سازی برای عموم جامعه است و برنامه کتابخوان، یک فرصت مناسب و ارزشمند و یک ظرفیت خوب برای ترویج و نهادینه‌سازی این فرهنگ محسوب می شود.

وی تصریح کرد: توجه به سرمایه‌های اجتماعی از جمله سرمایه جوانان و خانواده در حوزه فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی بسیار مهم است.

دست فاطمی‌ها اهتمام دستگاه قضایی استان به کتاب و کتابخوانی را قایب تقدیر توصیف کرد و گفت: وقتی یک دستگاهی که رسالت اصلی آن فصل خصومت و رسیدگی به دعاوی در یک اقدام فرهنگی جزء دستگاه های پیشگام در ترویج کتاب و کتابخوانی قرار می گیرد این اقدام قابل تقدیر و ستایش است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، در این مراسم از فعالینِ حوزه کتاب و کتابخوانی در دادگستری تقدیر شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار