مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد: سرگردانی یزدی ها در واحدهای ثبتی استان یزد با اجرای طرحی موسوم به برون سپاری پایان خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ 29 November 2021

علی کریمی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اشاره به گلایه مندی یزدی ها از نوبت های طولانی مدت برای برخی امور ثبتی در واحد های ثبتی استان، گفت: واحدهای ثبتی استان یزد تعداد زیادی مراجعه کننده دارند در صورتیکه تعداد کارمندهای واحدهای ثبت بسیار محدودتر از مراجعه کننده ها است.پایان سرگردانی یزدی ها در واحدهای ثبتی استان یزد

 

وی ادامه داد: با توجه به تعداد بالای مراجعه کننده ها در واحدهای ثبتی طبق قانون طرحی موسوم به برون سپاری در واحدهای ثبتی استان یزد اجرا شده است.

 

کریمی گفت: برون سپارها پس از آموزش های لازم و پروانه تخصصی را دریافت خواهند کرد.

 

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد افزود: هم اکنون هم استانی ها می توانند برای بازدید های مربوط به صدور سند مالکیت خود از واحدهای ثبتی درخواست برون سپار کنند تا در کمترین زمان ممکن به امورات رسیدگی و منجر به صدور سند مالکیت گردد.

 

کریمی با بیان اینکه دو ماه از آغاز فعالیت برون سپار ها در واحد های ثبتی می گذرد، اظهار امیدواری کرد تا یک ماه آینده ترافیک کاری مراجعه کننده ها در واحدهای ثبتی کاهش یابد.

برچسب ها: اسناد ، گلایه ، املاک ، سرگردانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار