مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران:
مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران از پیرغلامان و خادمان حسینی یزد و اصفهان خواست تا با توجه به فتنه انگیزی‌های معاندان، وحدت میان مردم دو استان را تقویت کنند.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 29 November 2021

سیدحسن حسینی در گفتگو خبرنگار مهر از شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و جبهه فرهنگی استان اصفهان خواست تا اتحادی که میان مردم یزد و اصفهان از دیرباز وجود داشته است را تقویت کنند.

وی افزود: روضه خانه اصفهانی‌ها یکی از روضه‌های معروف یزد است که اغلب یزدی‌ها در آن شرکت می‌کنند و ارتباطات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی میان این دو استان از دیرباز پررنگ بوده و مبادلات تجاری و فرهنگی بسیاری بین این دو استان اتفاق افتاده است.

حسینی ادامه داد: آنچه این چند سال به دلیل مشکلات و تنش‌های آبی بین این دو استان اتفاق افتاده، موجب کدورت شده که در این شرایط پیرغلامان و خادمان حسینی باید به تقویت ارتباط گذشته و وحدت میان دو استان بپردازند.

وی اعلام کرد: خادمان حسینی و پیرغلامان اصفهان از مسئولان استان خود در زمینه حفظ امنیت خط انتقال مطالبه کنند تا با این اقدام مانع سو استفاده دشمنان و خدشه وارد کردن به اتحاد به استان شوند.

حسینی تصریح کرد: به طور قطع به هم زدن اتحاد مردم یزد و اصفهان و ایجاد اختلاف بین این دو استان مانع از رسیدن خواسته‌های قانونی کشاورزان خواهد شد.

منبع: مهر
برچسب ها: حسینیه ، بین المللی ، وحدت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار