رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه‌ها نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه را مطالبه کرده و فارغ از جریان‌های سیاسی در شوراهای اندیشه‌ورز آسیب‌های اجتماعی را احصا کنند.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 27 November 2021

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، عباس محمدیان در اختتامیه اولین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر در استان یزد اظهار داشت: تحولات شگفت‌انگیز در حوزه ارتباطات به ویژه در دو دهه اخیر تمام مناسبات بصری را در جهان دگرگون ساخته است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری‌ها در جبهه جنگ تمام عیار که خط مقدم آن جبهه رسانه است لازم بوده و باید بیش از پیش به این جبهه انسجام بخشیده و در آرایش جنگی به فکر قوت قلم رسانه‌ها باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: تغییر و تحولات در دنیای ارتباطات شرایط را به گونه‌ای رقم زده است که رسانه جزء لاینفک حیات بشریت شده است و در این جنگ تمام عیار، جبهه رسانه در مقابل جریان تحریف واژه‌های ارزشی انقلاب وظیفه عظیمی بر عهده دارد.

محمدیان گفت: تمام تحولات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی از بستر رسانه است، از این رو حاکمیت باید نگاه ویژه‌ای به جریان رسانه داشته باشد، افکار عمومی و سرنوشت جوامع آینده به رسانه پیوند خرده است.

وی با اشاره به اینکه هر چند رسانه‌های جدید ظهور کردند اما دنیای مطبوعات تمام نشده و ماندگار است و هر رسانه‌ای در جای خود می‌تواند نقش خود را به درستی ایفا کند ولی باید به روز بوده و اتفاقات خوبی در جامعه رقم بزند.

محمدیان با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه به عنوان سازمان تخصصی در بین 22 قشر بسیج قرار دارد بیان کرد: برای تقویت هویت، اقتدار و منافع ملی لازم است رسانه‌ها تقویت شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکهومنشأ قدرت کشور در قدرت رسانه‌ها، قلم رسانه‌ها، اندیشه، بینش و فرهنگ رسانه‌ها است تصریح کرد: باید گفتمان قدرت را به گفتمان مردمی تبدیل کنیم و رقابت گفتمانی ایجاد کنیم نه گفتمان سیاسی، همچنین احزاب مختلف سیاسی از رسانه‌ها سکو برای رسیدن به اهداف خود نسازند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: بسیج ، مطبوعات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار