رئیس سازمان بسیج رسانه کشوربا تاکید بر اینکه بسیج نهادی کاملا فراجناحی است افزود: در حال حاضر توسعه شهرها در گرو رشد گروه‌های رسانه‌ای است.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 27 November 2021

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، عباس محمدیان در آیین افتتاح بوستان شهدای خبرنگار یزد با قدردانی از مشارکت خوب رسانه‌های استان در پوشش اخبار هفته بسیج اظهار داشت: بسیج زادگاه و تبلور انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: همراهی اصحاب رسانه استان یزد علی‌رغم سلایق مختلف سیاسی که در میان آن‌ها وجود دارد به مناسبت هفته بسیج و انعکاس اخبار این شجره طیبه همچون گذشته باشکوه تمام فعالیت‌های این نهاد مقدس را بازتاب دادند.

وی در خصوص اقدام پسندیده و افتتاح بوستان شهدای خبرنگار در یزد از توجه و اهمیت شهردار جوان انقلابی و شورای شهر یزد به دلیل حسن سلیقه در نام‌گذاری این بوستان به نام و یاد خبرنگاران قدردانی نمود و گفت: افتتاح این پارک نشان از بلوغ فکری مدیران شهری یزد دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور افزود: در حال حاضر توسعه شهرها در گرو رشد گروه‌های رسانه‌ای است و زمانی شهر به توسعه و آبادانی دست می‌یابد که رسانه‌های توسعه یافته باشند تا از ظرفیت خوب رسانه‌ها و ایده آفرینی آنان در توسعه استفاده شود.

محمدیان خاطرنشان کرد: با گلایه از اینکه هر چند سلایق مختلف سیاسی در شهر یزد وجود دارد اما در حوزه رسانه قوام خوبی را شاهد نیستیم و از این استان در حمایت و تقویت رسانه‌ها انتظار بیشتری داریم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: بسیج ، فراجناحی ، رسانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار