استاندار یزد از مصوبات موثر شورای امنیت کشور در رابطه با امنیت خط لوله آب انتقالی به یزد خبر داد و گفت: تعمیرات انجام شده و آب در مسیر لوله قرار گرفته است و جای نگرانی برای تأمین آب استان نیست.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 27 November 2021

"مهران فاطمی" در گفت و گو با ایسنا از پیگیری های مکرر دیروز و امروز مطالبات مردم استان در مورد تامین آب شرب از مسئولان کشوری خبر داد و گفت: مسئله آب استان و امنیت خط لوله آب انتقالی و تعرضات به این خط طی هفت مرتبه تماس تلفنی با وزیر کشور پیگیری و در این رابطه امروز، شورای امنیت کشور تشکیل شد که

مصوبات خوبی برای امنیت خط لوله آب و تأمین آب پایدار به همراه داشت.

وی در مورد تعرض اخیر به تاسیسات خط آب انتقالی به استان و اقدامات انجام شده جهت رفع مشکل گفت: اکیپهای آب منطقه ای استان جهت تعمیرات سریعا شب گذشته به منطقه اعزام شدند و تعمیرات انجام شده و آب در مسیر لوله قرار گرفته است و جای نگرانی برای تأمین آب استان نیست.

استاندار با اشاره به افت فشار آب شرب برخی مناطق استان در پی این اتفاق، از صدور دستورات لازم برای رسیدگی و رفع این مسائل خبر داد.

وی عمده مصوبات نشست شورای امنیت کشور را پیرامون تامین امنیت خط لوله انتقالی ذکر کرد و عملیاتی شدن آنها را بسیار موثر دانست.

فاطمی در پایان با تاکید بر این که مطالبات مردم توسط مسئولان استان اعم شخص نماینده ولی فقیه، مجمع نمایندگان مجلس و استانداری با جدیت دنبال می شود، تاکید کرد: هیچ کدام از مسئولان نسبت به این موضوع بی تفاوت نیستند و رئیس جمهوری و وزیر کشور نیز پیگیر این دغدغه مردم هستند لذا به مردم استان اطمینان خاطر می دهیم مطالباتشان را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار