رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: در عصر ارتباطات پیوست رسانه ای در تمامی برنامه‌های شهری ضروری است چرا که امروز رسانه ها تمدن ساز و محور توسعه هر شهر هستند.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱ 27 November 2021

"عباس محمدی" در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر یزد و سخنگوی شورای شهر با گرامیداشت هفته بسیج ادامه داد: امروز در یک جنگ نابرابر قرار گرفته ایم که دشمن قدرت خود را در تحریم و رسانه قرار داده تا با نفوذ و در جنگ فرهنگی و رسانه ای بر جامعه اثر بگذارد و برای مقابله با این اقدامات بسیج رسانه شکل گرفت تا شبکه فعالیت خود را در استان ها و شهرستان ها توسعه دهد.

وی افزود: پیوند رسانه و مدیریت شهری باید انجام شود تا رسانه ها منعکس کننده مسائل و مشکلات به مسئولین باشند.

رئیس بسیج رسانه کشور به نقش بسیج رسانه در پیوند رسانه ها اشاره و تصریح کرد: در این دوره مدیریت شهری شورای قوی و ولایی شکل گرفته تا بیش از پیش به مردم خدمات ارائه کند و در ابن مسیر بسیج رسانه همراهی خود را اعلام می کند.

وی در پایان خواستار همکاری شورای شهر با رسانه ها و تعامل بیشتر با بسیج رسانه شد.
"غلامحسین دشتی" رئیس شورای اسلامی شهر یزد هم در این دیدار ضمن خیر مقدم به نقش افکار عمومی اشاره و عنوان کرد: رسانه زمینه ساز تولید اندیشه در جامعه است که هم در حوزه محتوا و هم سخت افزار و شناخت مخاطب باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: شهر مقدس و پایگاه تربیت انسان است و خود شهر هم یک رسانه است که رسالت رسانه در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: یزد الگویی موفق از سبک زندگی دینی است و فرهنگ غنی یزد الگویی در کشور است که رسانه ها به معرفی این هویت اهتمام ویژه ای داشته باشند.

"سید محمدناصر حیدری" سخنگوی شورای شهر یزد هم در این دیدار با تاکید بر نقش آفرینی رسانه ها برای امیدآفرینی در جامعه از تشکیل کمیته رسانه و فضای مجازی در کمیسیون فرهنگی خبر داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار