شهردار میبد علت جمع‌آوری لاله‌های منقش به تصاویر شهدا در بلوار سنتو در این شهر را مخدوش بودن تصاویر خواند و گفت: سازه‌های مربوط به این تصاویر پس از بازسازی و تعمیر، مجددا در این مسیر نصب می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ 26 November 2021

«مجید بهارستانی» ضمن تأکید بر اهمیت حفظ حرمت و جایگاه شهدا در جامعه، عنوان کرد: همه وظیفه داریم در مسیر ارزش‌های الهی شهدا که در عرصه‌های مختلف به ملت ایران درس ایستادگی و مقاومت دادند، حرکت کنیم.

وی با اشاره بر اهمیت موضوع زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست، افزود: باید در راستای تحقق منویات رهبری و ادای دینی که در برابر خون شهدا بر گردن ماست تلاش کنیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

شهردار در خصوص تعمیر تمثال شهدای میبد نیز گفت: با تاکید رئیس شورای اسلامی شهر میبد مبنی بر ضرورت تسریع در بازسازی تمثال شهدای میبد در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تعمیر تمثال شهدا که در مسیر اصلی شهر قرار دارد و در اثر بارندگی‌ها، بادهای فصلی و نفوذ آب و تابش نور آفتاب مخدوش و مستهلک شدند، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: قبل از مسئولیت بنده نیز شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد در دوره پنجم نیز درخصوص جمع آوری لاله های بلوار سنتو به دلیل مخدوش بودن تصاویر و نصب تصاویر شهدا بر روی سازه های جدید طرح هایی نیز آماده کرده بودند که باتوجه به درخواست‌های مطرح شده مقرر شد همین لاله‌ها، بازسازی و تعمیر و مجددا در این مسیر نصب شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، بهارستانی در ادامه خاطر نشان کرد: جمع‌آوری سازه‌های بلوار سنتو در حال انجام است که به زودی تعمیر و نصب مجدد آن‌ها انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار