استاندار یزد:
استاندار یزد از برگزاری کنگره شهدای ۱۰۰۰ نفره دانش آموز یزد با تاکید مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: امروز خدمت به خانواده شهدا را مصداق عمل صالح می‌دانیم و نگاهمان به این مجموعه بالاتر از ماموریت‌های تعریف شده برای ماست.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 26 November 2021

«مهران فاطمی» در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که امروز با حضور قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور در امور ایثارگران در محل استانداری یزد برگزار شد، با بیان این که امروز در راس اولویت‌های فرهنگی، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت قرار دارد، گفت: این اولویت همه دستگاه‌های ماست و بر آن تاکید داریم.

وی افزود: شاید استان یزد از جمعیت بالایی برخوردار نباشد ولی حدود ۱۰۰۰ شهید از مجموع ۴۰۰۰ شهید استان یزد را قشر دانش‌آموز شامل می‌شوند که بنا بر تاکید مقام معظم رهبری، کنگره ملی شهدای دانش‌آموز استان را برگزار خواهیم کرد.

فاطمی با اشاره به برگزاری سالانه حدود ۴۰۰ یادمان شهدا در استان، این رقم را در مقایسه با سایر استانها بالا خواند و در ادامه افزود: امروز خدمت به خانواده شهدا را مصداق عمل صالح می‌دانیم و نگاهمان به این مجموعه بالاتر از ماموریت‌های تعریف شده قلمداد کرده و معتقدیم بالاتر از فرهنگ ایثار و شهدات نداریم.

استاندار در پایان نیز مزار شهیدان را دارالشفای دلسوختگان خواند و گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس نباید فراموش شوند و عزم ما در این باره بسیار جدی است لذا در این حوزه پررونق‌تر و پررنگ‌تر خواهیم بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار