فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اگر بتوانیم در بخش مسئله‌‌یابی قوی و درست عمل کنیم؛ جهش علمی بزرگی توسط جهادگران علم و فناوری رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 25 November 2021

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار رضا پورشمسی در اختتامیه ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان یزد اظهار داشت: مکتب و فرهنگ بسیج ما در دنیا نظیر ندارد، فرهنگ بسیجی ما باید گفتمان درست و انقلابی را ایجاد کند.

وی گفت: بعضی از کلمه‌ها را ما به اشتباه معنا و گرته‌برداری کردیم، به عنوان مثال اگر کلمه اقتصاد را در فرهنگ معین و دهخدا مشاهده کنید متوجه می‌شوید که اقتصاد به صرفه‌جویی و میانه‌روی ترجمه شده است، ‌اما آنچه امروز می‌بینیم اقتصاد یعنی تولید و سود بیشتر.

پورشمسی تعریف درست، انقلابی و الهی واژه‌ها را نیاز امروز جامعه دانست و بیان کرد: اگر بتوانیم در بخش مسئله‌‌یابی درست فعالیت کنیم می‌توانیم یک جهش علمی بزرگ توسط جهادگران علم و فناوری دارالعباده و دارالعلم استان یزد شاهد باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه علم و فناوری برای ما مهم بود طلیعه هفته بسیج و اولین برنامه را در این مکان آغاز کردیم و همه مدیران دستگاه‌ها در این محل در جلسه تفسیر امام جمعه استان یزد از دستاوردهای دانشوران و جهادگران علم و فناوری بازدید کردند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به توانایی و ظرفیت خوب نخبگان و اساتید استان یزد بیان کرد: ما در بسیج علمی با همه ظرفیت‌های علمی که داریم باید پای کار انقلاب باشیم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: بسیج ، فرهنگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار