عضو هیات رییسه فدراسیون هندبال گفت: مسابقه‌های این رشته در رده سنی نونهالان با حضور ۳۳ تیم از سراسر کشور با حضور ۵۰۰ ورزشکار به میزبانی یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 25 November 2021

ابوالفضل خوشنویس روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها به میزبانی هیات هندبال یزد از پنجشنبه هفته جاری برابر چهارم آذرماه به مدت یک هفته در سالن شهید میرجلیلی مرکز این استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقه‌ها تحت عنوان بزرگداشت هفته بسیج است و در پایان نفرهای برتر برای اردوی تیم‌ملی هندبال نونهالان کشور انتخاب می‌شوند که زمان اردو از سوی فدراسیون اعلام می‌شود.

به گفته رییس هیات هندبال یزد از این استان ، تیم‌های سنگ‌آهن بافق و پیشگامان کویر در رقابت‌ها حضور دارد، امیدواریم همانند گذشته نمایندگان استان موفق باشند.

خوشنویس اظهار کرد: برگزاری این رقابت‌ها در یزد نقش مهمی در ایجاد انگیزه، شناسایی استعدادهای برتر، معرفی استان به ورزشکاران و ارتقای هندبال یزد دارد.

به گفته خوشنویس، تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری و میزبانی مناسب مسابقه با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان یزد، بخش‌خصوصی و همراهی علاقه‌مندان فراهم است .

استان یزد ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و ۲ هزار نفر در رشته هندبال فعال هستند.

این استان یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می‌کنند

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار