رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اعلام کرد: براساس آخرین آمارهای استخراج شده تا پایان مهرماه جاری، بیشترین میزان سرمایه‌گذاری در واحدهای صنعتی نیمه تمام استان یزد مربوط به صنایع فلزی و برق است.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶ 24 November 2021

«محمدرضا علمدار یزدی» با اشاره به این که تا پایان مهرماه سال جاری بر اساس جوازهای تاسیس صادر شده، یک‌هزار و ۵۵۷ واحد صنعتی نیمه تمام بالای ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان یزد وجود دارد، اظهار کرد: بیشترین میزان سرمایه گذاری ثابت در حوزه صنایع فلزی و برق انجام شده است.

وی عنوان کرد: در این بخش ۲۹۴ واحد با سرمایه گذاری ثابت بالغ بر ۸۸۹۸۷ میلیارد ریال نیمه تمام هستند که در صورت بهره‌برداری از این واحدها برای ۱۷ هزار و ۴۷۸ نفر شغل ایجاد می‌شود.

این مسئول یادآور شد: پس از صنایع فلزی و برق، بیشترین سرمایه‌گذاری در واحدهای نیمه تمام فعلی مربوط به صنایع معدنی است به نحوی که در ۲۹۵ واحد نیمه کاره این بخش، بیش از ۶۳۰۷۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده و در صورت بهره‌برداری از این واحدها برای ۲۶ هزار و ۵۸۱ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت یزد، علمدار در پایان مجموع سرمایه گذاری ثابت انجام شده برای واحدهای دارای جواز تاسیس که تا پایان مهرماه دارای پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد بوده اند را نیز افزون بر ۲۴۴۰۵۱ میلیارد ریال اعلام کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار