رئیس هیئت بدنسازی ابرکوه گفت: هیئت بدنسازی شهرستان از تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری مسابقات مچ اندازی و بدنسازی محروم است و نمی‌تواند در راستای رونق این ورزش‌ها گام بردارد.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ 24 November 2021

«محمدرضا جعفری‌پناه» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این که ورزشکاران ابرکوهی در مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی استان یزد به عنوان قهرمانی دست یافتند، اظهار کرد: با وجود داشتن ورزشکاران بسیار در رشته‌های مختلف زیر مجموعه هیئت بدنسازی که اکثریت دارای مقام‌های استانی، کشوری و حتی آسیایی هستند، امکانات این هیئت بسیار محدود است.

وی افزود: هیئت بدن‌سازی ابرکوه حتی یک میز استاندارد مچ‌اندازی، ترازوی مناسب برای وزن کشی یا دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری مسابقات بدنسازی را ندارد و ما مجبوریم این تجهیزات را از شهرستان‌های اطراف فراهم یا از باشگاه‌های خصوصی اجاره کنیم.

جعفری پناه اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات و کمبود امکانات، ورزشکاران شهرستان ابرکوه در مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان یزد که با شرکت 150 ورزشکار از شهرستان‌های مختلف همراه بود، به مقام قهرمانی تیمی دست یافتند.

وی خاطرنشان کرد: کسب 17 مدال طلا، شش نقره و دو برنز حاصل تلاش کاروان ابرکوه در رده‌های سنی پیشکسوتان، بزرگسالان، جوانان و نوجوانان این مسابقات بود.

برچسب ها: ابرکوه ، وزن کشی ، قهرمانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار