مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد:
یزد- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری، ۱۲۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 24 November 2021

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمسعود عظیمی، صبح دوشنبه در دیدار با امام جمعه یزد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۲۰ مددجو جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی افزود: از این تعداد زندانیان آزاده شده، ۲۸ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و ۹۲ مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد شدند.

عظیمی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: با تبلیغات انجام شده، اختصاص هزینه های مراسم ختم به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب طرح «رضوان» در استان تبدیل به یک فرهنگ حسنه شده تا جایی که از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد تومان از ناحیه خیرین در قالب این پویش به ستاد دیه استان اهدا شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان از اجرای پویش‌های «یلدای رهایی» به مناسبت شب یلدا و پویش «سردار دل‌ها» به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد و افزود: در نظر داریم با تبلیغات گسترده و با برگزاری این دو پویش و جذب کمک های مردمی زمینه آزادی بسیاری ازمحکومین مالی را از زندان های استان فراهم کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار