رئیس کمیته داوران اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد گفت: استفاده به موقع و درست از ظرفیت رسانه‌ها عامل پیش برنده مسئولان در رسیدن به اهداف عالی نظام است.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 14 November 2021

احمد پهلوانیان صبح امروز در جمع برخی از خبرنگاران استان برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری نظیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر را اقدامی مناسب برای پویایی جامعه دانست و اظهار کرد: اصحاب رسانه از جمله اقشار موثر در توسعه فرهنگی و اجتماعی هر جامعه هستند که در حقیقت نقش پیشبرنده نیز به عهده دارند.

وی با بیان این‌که تقویت کمی و کیفی فعالیت رسانه‌ای می‌تواند بیش از پیش زمینه ارتقاء سطح فرهنگی در هر جامعه را ایجاد کند، افزود: درست و به موقع استفاده کردن از ظرفیت رسانه از جمله مسائل حائز اهمیت در این خصوص است که باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای یزد در ادامه حمایت از اصحاب رسانه را مهم دانست و بیان کرد: با حمایت از این قشر می‌توان به پوشش بهتر اخبار و موفقیت آنها در این زمینه کمک شایانی کرد و برگزاری رویدادهای فرهنگی نظیر جشنواره ابوذر از این قبیل اقدامات است.

رئیس کمیته داوران اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد، گفت: تلاش برای حرفه‌ای‌تر شدن رسانه‌ها از یک سو و دیده شدن آنها از سوی دیگر عاملی تأثیرگذار در تقویت حوزه رسانه‌ای استان است که باید با فراگیری مناسب برنامه‌ریزی و اجرایی شود.

پهلوانیان در خصوص نحوه فعالیت کمیته داوران جشنواره ابوذر، تصریح کرد: در این دوره جشنواره داود پاک طینت، مدیرکل مرکز اسناد ملی استان یزد، محسن ماندگاری، سردبیر روزنامه جام جم، علی‌امینی، مدیر خبر صدا و سیمای مرکز یزد و امیرترقی نژاد، استاد دانشگاه و مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان داور ما را همراهی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره بعد از بررسی‌های اولیه در اختیار کمیته داوران گذاشته می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار