دیدار استاندار یزد با ضرغامی؛
استاندار یزد در نشستی با وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به گفت‌وگو در مورد مطالبات این استان پیرامون پیگیری اعتبارات مربوط به بافت تاریخی، تقویت نیروی انسانی، پیگیری تکمیل موزه‌های یزد، ارتقا و توسعه زیرساخت‌های بهره برداری از ظرفیت کویر یزد و همچنین پیگیری تبدیل شدن یزد به منطقه آزاد گردشگری پرداختند.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ 26 October 2021

«مهران فاطمی» استاندار یزد جزو اولین استانداران کشور بود که به دیدار «عزت‌الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رفت.

در متن این دیدار، نشستی به ریاست وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در محل این وزارت برگزار شد که «محمدرضا دشتی» رییس فراکسیون گردشگری مجلس و «سیدمصطفی فاطمی» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد و جمعی از فعالان این حوزه نیز حضور داشتند.

این نشست با هدف توسعه گردشگری و اقدامات مربوط به آن در استان یزد و همچنین برنامه‌ریزی برای سفر هر چه زودتر وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی به یزد برگزار شد.

پیگیری اعتبارات مربوط به بافت تاریخی، تقویت نیروی انسانی، پیگیری تکمیل موزه‌های یزد، ارتقا و توسعه زیرساخت‌های بهره برداری از ظرفیت کویر یزد و همچنین پیگیری تبدیل شدن یزد به منطقه آزاد گردشگری جزو مهمترین مسائل مطرح شده مابین وزیر و روسای استان یزد بود.

گفتنی است، استانداران یزد یکی از استانداران کشور با بیشترین برنامه ارائه شده در هیات دولت پیرامون گردشگری و اقتصاد این حوزه بوده و گردشگری را یکی از محورهای اصلی توسعه استان یزد و جزو اولویت‌ها قرار داده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار