رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد گفت:
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد از تصویب تسهیلات رونق تولید برای ۷۲ واحد تولیدی به مبلغ ۴۰۶ میلیارد تومان در کارگروه تسهیل و رفع موانع خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 13 October 2021

محمدرضا علمدار یزدی ظهر امروز در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد در یزد در خصوص مصوبات جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور استاندار یزد و مدیران بانک‌ها برگزار شد با اشاره به تصویب تسهیلات جدید برای رونق تولید واحدهای تولیدی استان یزد اظهار داشت: تسهیلات بانکی برای رونق واحدها هم در قالب تسهیلات سرمایه در گردش و هم تسهیلات سرمایه ثابت هستند.

وی بیان کرد: در این جلسه برای 72 واحد تولیدی به مبلغ 406 میلیارد تومان تسهیلات رونق مورد تصویب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: 48 واحد معادل 272 میلیارد تومان و 24 واحد معادل 133 میلیارد تومان است.

علمدار تصریح کرد: تسهیلات سرمایه در گردش برای 48 واحد سبب تثبیت اشتغال برای 1280 نفر شده و با اختصاص تسهیلات سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی برای 24 واحد استان امکان ایجاد اشتغال برای 110 نفر فراهم شد.

وی با اشاره به دستورات ویژه استاندار برای بانک‌ها و اعضای کارگروه بیان کرد: از این به بعد برای تصویب تسهیلات استان پیوست عدالت صادر می‌شود و توازن برای پرداخت تسهیلات و با توجه به شهرستان‌های محروم استان یزد انجام می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان یزد تصریح کرد: دستور دیگر ایجاد دفتر شرکت‌های بزرگ در استان بوده و حساب‌های بانکی شرکت‌های بزرگ مربوط به استان از این به بعد باید در استان متمرکز شوند.

علمدار گفت: دستور داده شد تا بانک‌های استان یزد اختیاراتی که نیاز است جهت تسهیل در امور بانکی و فعالیت‌ها از مدیران بانکی خود تمرکز در تهران را دریافت کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار