فرمانده انتظامی استان یزد گفت:
با هماهنگی دستگاه قضا، الکترونیکی کردن پرونده‌های قضائی در کلانتری‌های یزد صورت گرفته و استان یزد جزو سه استان برتر کشور در این زمینه است.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 13 October 2021

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در دیدار با امام جمعه یزد گزارشی از عملکرد پلیس این استان در خصوص امنیت مراسم‌های مختلف، پیشگیری از جرایم و سرقت، مبارزه با قاچاق کالا و کشفیات موادمخدر ارائه کرد. 

وی ضمن اشاره به راه اندازی مرکز آموزش فرعی سربازان وظیفه در استان یزد گفت: افتتاح مرکز واکسیناسیون شهدای ناجا و همچنین واکسیناسیون سیار از دیگر اقدامات پلیس در مبارزه با ویروس کرونا بوده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و با هماهنگی با دستگاه قضا بحث الکترونیکی کردن پرونده‌های قضائی در کلانتری‌های یزد صورت گرفته و استان یزد جزو سه استان برتر کشور در این زمینه است.

سردار بهدانی فرد یادآور شد: شناسایی و ساماندهی خانه‌های مسافر، اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان موادمخدر از دیگر اقدامات پلیس یزد در این ایام بوده است.

 امام جمعه یزد نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته ناجا اظهار کرد: از زحمات ماموران پلیس استان یزد در همه رده ها که برای حفظ امنیت و آرامش مردم به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص هفته نیروی انتظامی گفت: گستردگی کار و حرکت های دقیق و خوب پلیس را همه می‌بینند و قدردان آن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه گزارش فرمانده انتظامی استان یزد در رابطه با گسترش مسائل علمی و هوشمندسازی پلیس بسیار خوب بود افزود: حرکت‌های علمی پلیس در ارتباط با الکترونیکی کردن پرونده‌های مراجعان به واحدهای انتظامی اثرات خوبی در گشایش کارهای مردم دارد.

آیت الله ناصری گفت: در حال حاضر پلیس در نظامی اسلامی با هدف الهی مشغول به کار بوده و به مردم خدمت می کند و تمامی خدمات پلیس به مردم اجر و پاداش الهی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار