معاون وزیر ارتباطات:
معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ملی پست با تاکید بر هوشمندسازی پست، اظهار کرد: ایجاد نوآوری در پست می‌تواند منجر به احیا و بازگشت اصالت به این حوزه شود
کد خبر: ۱۰۰۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 13 October 2021

«رمضانعلی سبحانی‌فر» در مراسم افتتاح مرکز نوآوری پست استان یزد به صورت ویدئو کنفرانسی از تقویت زیرساخت‌های ارتباطی به عنوان یکی از اولویت‌های جدی وزارت ارتباطات اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه ظرفیت‌های زیرساختی شرکت ملی پست نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افرزایش داشته است.

وی با تاکید بر اهمیت هوشمندسازی پست در کشورمان، پایه اصلی هوشندسازی را ایجاد مراکز مکانیزه خواند و با اشاره به راه‌اندازی شش مرکز مکانیزه در این راستا، اظهار کرد: چاره‌ای جز هوشمندسازی پست نداریم و ایجاد نوآوری در پست می‌تواند منجر به احیا و بازگشت اصالت به این حوزه شود.

وی در همین رابطه از راه‌اندازی بزرگترین مرکز مکانیزه پست خاورمیانه در ایران تا پایان مهرماه جاری خبر داد و گفت: یکی از رویکردهای جدی شرکت ملی پست رضایتمندی مشتریان است که با تقویت زیرساخت‌ها محقق خواهد شد.

سبحانی‌فر از فراهم بودن بستر شفافیت به عنوان یکی از مهم‌ترین شعارهای ریاست جمهوری در پست کشورمان نیز خبر داد وگفت: با کمک سامانه‌های و زیرساخت‌های فراهم شده در شرکت ملی پست می‌توان ضمن تسهیل کسب و کارها، با شفاف سازی در امور از فساد در جامه جلوگیری کرد.

معاون وزیر ارتباطات بر حمایت از استارتاپ‌ها و شتاب‌دهندها در راستای هوشمندسازی پست تاکید کرد و در این رابطه اهتمام به لجستیک پیشرفته و فناورانه در پست را مورد اهتمام دانست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار