استاندار یزد: از ظرفیت نخبگان با هر گرایش سیاسی در بخش‌های اقتصادی استان استفاده شود.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 10 October 2021

مهران فاطمی در دیدار با مدیران استانی وزارت امور اقتصادی ضمن قدردانی از تلاش‌های تیم اقتصادی استان گفت: بخش اجرایی و مدیریتی اقتصادی استان با توجه به افق و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور باید نگاه نو و تحولی داشته باشد.استفاده فراجناحی از نخبگان در استان یزد

 

وی افزود: در استفاده از ظرفیت نخبگان، کاری به سلیقه و گرایش سیاسی نداریم و از نظر کارشناسی، از هر فردی با هر سلیقه سیاسی که نظر عملیاتی برای توسعه اقتصادی استان دارد، استفاده خواهد شد.

 

استاندار یزد تأکید کرد: اگر از توانمندی نخبگان برای تحول در حوزه اقتصادی استان استفاده شود شاهد اتفاقات خوب در این حوزه خواهیم بود.


فاطمی مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان را به طرح مسائل و مشکلات حوزه‌های کاری خود فراخواند و اظهار داشت: آن بخش از مشکلات که در استان قابل طرح و پیگیری است را حل و آن بخش که نیازمند پیگیری در سطح ملی است به جد دنبال خواهیم کرد.

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های اقتصادی استان، به شاخص‌های اقتصادی در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی طی سال‌های گذشته در بخش‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و مالی انجام شده و در برخی شاخص‌ها دارای رتبه‌های خوبی در سطح کشور هستیم.

 

نمازی تعامل میان دستگاه‌های اقتصادی استان را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌های وزارت اقتصاد، زیرمجموعه‌های اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان تحت عنوان شورا با هم همکاری و نشست‌های کاری، اجرایی و هم اندیشی دارند و سیاست‌های وزارت اقتصاد را در استان دنبال می‌کنند.


مدیران استانی وزارت امور اقتصای و دارایی نیز در این نشست ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های خود، مسائل و مشکلات این بخش‌ها را بیان کردند و خواستار رفع آن با حمایت‌های استاندار شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار