رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان یزد با اشاره به اهمیت برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان در استان البرز گفت: دو ورزشکار یزدی بعد از تمرین های مختلف و متعدد توانستند سهمیه حضور در اردوی تیم ملی را کسب کنند.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ 10 October 2021

حسین دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به برگزاری بازی‌های پارا آسیایی بحرین و حضور تیم ملی ایران در این مسابقات اظهار کرد: اردوی تدارکاتی تیم ملی به منظور حضور در این دوره از مسابقات در استان البرز برگزار شد.

وی افزود: این دوره از اردوهای تدارکاتی در استان‌های مختلف از جمله یزد و البرز برگزار شد که ورزشکاران برگزیده تیم ملی به منظور آمادگی هرچه بیشتر و تمرینات در این اردوهای حضور پیدا کردند.

رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: با توجه به تمرینات ورزشکاران استان یزد خوشبختانه شاهد حضور دو ورزشکار نابینا و کم بینای استان در این اردوها هستیم.

دشتی تصریح کرد: علی حسن زاده و سید علی موسوی دو ورزشکار یزدی هستند که زیر نظر علیرضا ایزدی به عنوان سرمربی و محمداسماعیل فرح بخش و پدرام پور محمودیان به عنوان مربی با سرپرستی ولی‌اله زارع به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود می‌پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار